Garantie en klachtenregeling

Garantie en klachten

Garantie

Bij Skullding Hot geven we om onze producten en doen we ons uiterste best om ze in perfecte staat bij je te bezorgen. Toch kan er tijdens transport iets gebeuren of blijkt een product niet naar behoren te functioneren.

✨ Bij Skullding Hot geloven we dat er voor elk probleem een oplossing is. Dus heb je een klacht of twijfel je ergens over? Laat het ons weten, we denken graag met je mee!

Wat valt er onder garantie?

- Een product is bij aankomst beschadigd of incompleet.
- Er ontstaat binnen een redelijke termijn een gebrek dat er niet hoort te zijn.
- Het product functioneert niet zoals je er redelijkerwijs van mag verwachten.

Meld een gebrek altijd binnen 2 maanden na ontdekking aan ons via hello@skulldinghot.nl

Wat valt er níet onder garantie?

  • Schade door verkeerd gebruik van het product.
  • Producten die niet goed bewaard zijn (bijv. wax die smelt in de zon).
  • Normale slijtage of gebruikssporen.
  • Het negeren van gebruiksaanwijzingen of waarschuwingen.
  • Bij bad- en huidproducten: klachten die ontstaan door gebruik in strijd met de instructies (raadpleeg bij twijfel altijd een arts of dermatoloog).

Is er iets mis? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via hello@skulldinghot.nl met je ordernummer en, als het kan, foto’s. Samen zoeken we een passende oplossing.

 



Klachten

We willen dat je blij wordt van je bestelling én onze service. Toch kan er altijd iets niet helemaal naar wens gaan.

Zo meld je een klacht

  • Mail naar hello@skulldinghot.nl met je ordernummer, beschrijving en eventuele foto’s.
  • We reageren binnen 5 werkdagen. Hebben we meer tijd nodig, dan laten we je dat weten.

Niet tevreden met de afhandeling?